Beursbox

WIE GEEN GELD HEEFT EIST GELD VAN…

Gepubliceerd door om 12:41
jun 292012

…WIE HET OOK NIET HEEFT ! Dit is de commedia dell’ arte in Europa, welkom.  “Op de eerste de beste dag is de Eurotop over de financiële crisis ontaard in een bizarre, tragische klucht. Het is bijna niet voor te stellen, maar de landen die op dit moment het meeste hulp nodig hebben, Italië en Spanje, eisen dat in ruil voor het accepteren van die hulp…” – lees hier verder : http://xandernieuws.punt.nl/?id=661355&r=1&tbl_archief=&

De volgende stap m.i. zal worden : Eurobonds. Tja, “ze” kunnen nu eenmaal niet anders dan verder gaan op het eertijds ingeslagen pad dat…een doodlopende weg is.  Hoe denkt U hier over…?

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

2 reacties aan “WIE GEEN GELD HEEFT EIST GELD VAN…”

1. Ach ja, dit was Eurotop no. 25 als ik het goed begrepen heb. En wat de media betreft, daar zou ik maar niet al te serieus naar luisteren. De aap komt vanzelf wel een keer uit de mouw. Als het een gorilla zou zijn, merk je het wat eerder.

2. Zoals Jeroen zegt: het zal in de toekomst nog moeilijk genoeg zijn om onze koopkracht vast te houden 🙂

O ja, het eerste bericht over land nummer zes dat misschien in de moeilijkheden zit, is er.

Echt gerust ben ik er niet in 🙂

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.