Beursbox

UITSLAG WEDSTRIJD JUNI-JULI…!

Gepubliceerd door om 14:40
aug 012012

De wedstrijdvraag luidde : wat zal de prijs zijn in USD van de Brent Crude Oil op 31 juli 2012 om 22:00 onze tijd ? Het correcte antwoord bleek 104 USD te zijn…

De hoofdprijs voor wie er het dichtst tegen zit is het Engelstalige boek Endgame van John Mauldin en die is voor : Gert met 103,77

De tweede prijs het eveneens Engelstalige boek Liberty Defined van Dr. Ron Paul is voor : Kee-Jay met 105

Wie niet voldoende Engels verstaat kan altijd ruilen voor mijn recentste boek in e-vorm, De Grootste Depressie En Andere Voorspellingen, dat kan u me dan doorgeven op Marc.Haagen@telenet.be.  Ook de beide winnaars wordt gevraagd hun fysieke adres hierop door te mailen.  PROFICIAT !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

2 reacties aan “UITSLAG WEDSTRIJD JUNI-JULI…!”

1. Bedankt Marc !!!! Ik heb hier over gezien, mijn excuses. Normaal volg ik alles op de voet 🙂 Adres via email 🙂

2. Hey Marc! Ik heb dit bericht ook gemist. Bedankt dat je me een mail had gestuurd!

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.