Beursbox

NIEUWE WEDSTRIJD AUGUSTUS-SEPTEMBER…!

Gepubliceerd door om 18:27
aug 052012

De wedstrijdvraag luidt : wat zal de zilverprijs zijn in USD op vrijdag 28 september 2012 om 22:00 onze tijd ? Inzenden kan tot en met donderdag 9 augustus als reactie op dit bericht.  De prijzen zijn de volgende :

1. Een boek naar keuze tot een waarde van 25 euro

2. Mijn eigen recentste boek SLIM SHOPPEN OP INTERNET

Veel succes aan iedereen…!

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

9 reacties aan “NIEUWE WEDSTRIJD AUGUSTUS-SEPTEMBER…!”

1. Laat ik de spits dan maar afbijten met $27,99 voor een troy ounce.

2. 26,72

In september is de crisis terug van vakantie. De crisis heeft vankantie gevierd en heeft genoten van de Olimpische spelen. Nu wordt het tijd om terug ernstig aan het werk te gaan.

En één van de taken van de crisis is er nadrukkelijk voor zorgen dat goud minder mooi oogt dan de euro of de dollar. Dat wordt terug een rondje koers drukken.

Zilver zal daar een groot hulpmiddel bij blijken.

3. 28,13

4. Laat ons positief zijn: 35$

5. 33,33

6. 28.78usd, al hoop ik dat ie veel hoger staat

7. 28,79

8. Als je wilt winnen moet je vooral naar de bankiers kijken:

zilverprijs: in de vork 25-50$. Er staat nergens in de vraag dat je een fix prijs moet geven.

9. Dit ga ik niet winnen, want ik sta mooi afgebakend tussen andere deelnemers gokjes…. Ik heb net het boek The Great Super Cycle, supergoed boek ! Ik investeer al 1.5 jaar volgens de principes die in het boek staan beschreven. Dankje Marc.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.