Beursbox

UNIEK OLIERAPPORT…!

Gepubliceerd door om 9:07
aug 202012

Een nieuwe techniek kan Gas fracking serieus op de kaart zetten

In het olierapport vier interessante aandelen waarvan één die een gasfracking techniek heeft die goedkoper is, schoner is en meer productie kan opleveren.
Gasfracking is tot op heden omstreden vanwege de mogelijke milieugevolgen. Dat gaat veranderen.
Bestel hier het olierapport.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

6 reacties aan “UNIEK OLIERAPPORT…!”

1. Ondertussen is de BDI teruggevallen tot 714. Zijn absolute recente dieptepunt is 647 op 6/12/2012.

2. Ja, de terugval van de BDI is erg groot, maar wat je daar precies mee zeggen Luc?

3. Omdat de BDI de enige niet gemanipuleerde “waarde” is, geeft die een aanwijzing waarheen de economie aan het gaan is. Minder afgewerkte producten betekent minder benodigde grondstoffen. Daarom is het goed om maandelijks eens een blik op de BDI te werpen.

4. http://www.wikinvest.com/index/Baltic_Dry_Index_-_BDI_(BALDRY)/WikiChart

Hier kan je geregeld een blik werpen op de BDI

5. Ik ben bang dat dat maar gedeeltelijk waar is Luc. Ik volg de BDI zo af en toe, maar beschouw het niet als zo’n belangrijke indicator. Je moet je nl. ook realiseren wat hij deze BDI weergeeft en hoe die prijs tot stand komt. De scheepvaartindustrie zelf speelt daarin een heel belangrijke rol en daar gebeurt nog wel het e.e.a. wat zijn weerslag op de BDI index heeft. En daardoor ontstaat er een vertekend beeld van wat er werkelijk aan de hand is. Nu moet ik toegeven dat de wereldhandel afneemt, maar dat verklaart niet de daling van ca. 12000 naar nu iets van 700.

6. Ik heb weleens iets gelezen over Flare Gas 😉 maar die nieuwe techniek is blijkbaar doodgebloed.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.