Beursbox
aug 232012

Henderikus de Poel: Activist, homeschooler en schrijver. Studeert “Politics & International Relations” aan de “London School of Economics”, en is Kandidaat Tweede Kamer voor de Libertarische Partij (LP).

Op zoek naar een betere wereld en een betere formule. Na een jaar gestudeerd te hebben aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding (ALO) in Groningen (1974), vroeg ik me af of ik überhaupt de juiste persoon was om mijn leven door te brengen met kinderen of leerlingen in een gymlokaal? Terwijl elders ter wereld kinderen en mensen van allerlei leeftijden niet eens kunnen beschikken over de broodnodigste dingen van ons menselijk bestaan. En dan praten we nog niet eens over het verschrikkelijke geweld dat mensen word aangedaan door uitbuiting, geweld of oorlog. Nee, ik moest iets anders doen met mijn leven; meer dan met een bal spelen, maar wat? Leest u hier het vervolg : http://www.vrijspreker.nl/wp/2012/08/de-kandidaten-nr-23-henderikus-de-poel/#more-112012

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.