Beursbox

IS ER LEVEN NA FACEBOOK…?

Gepubliceerd door om 15:31
sep 032012

Ik denk toch wel dat je de menselijke, technologische innovatie niet mag onderschatten, en daarvoor geef ik een pluim aan de VS (wiens burgers ik zeer welgezind ben, de overheid wat minder, hmhm).  Leest u volgend artikel eens en kom dan terug om uw mening te geven ja ?

Sommigen beweren dat de nieuwe tech bubble uiteen zal spatten. Ik ben daar niet zo zeker van. Silicon Valley is springlevend, met innovatie, ondernemers en massa’s vers geld.  http://www.tijd.be/opinie/analyse/Facebook_is_maar_een_embryo_van_wat_ons_te_wachten_staat.9236371-2336.art?itm_campaign=floorteaser

“Facebook is maar een embryo van wat ons te wachten staat” – deze titel trof mij wel; en U…?
  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “IS ER LEVEN NA FACEBOOK…?”

1. Volgens mij is Face Book een handig gecreëerde hype, waar veel mensen met open ogen ingetrapt zijn. Wie koopt aan een koerswinstverhouding van 100 moet verwachten dat de koers zal corrigeren. Daarom is het sterk overdreven te stellen dt Face Book de voorbode is van een nieuwe technologiebubbel.

2. De waarde van het bedrijf liggen naar mijn mening veel te hoog en de groei verwachting van reclame inkomsten verwacht ik ook niet veel van(van de gebruikers wel).

3. Ik geloof ook niet in ’n technologie bubble. Eerder denk ik dat Face Book de uitzondering op de regel is. De afgang was trouwens perfect te voorspellen, zelfs voor ’n leek in die materie.
    En ja, er is dus wel degelijk leven na FB. Het beste bewijs wordt geleverd door de toch ook wel talrijke mensen die niet meedoen aan die junk.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.