Beursbox

AFSCHEID…

Gepubliceerd door om 7:00
sep 302012

Beste Forumbezoekers, dit is mijn laatste post, om privéredenen heb ik besloten te stoppen met het beheer van het forum.  Er zijn vele fijne momenten en tijden geweest in de afgelopen jaren, sinds de start was ik er bij en heb ik altijd geprobeerd interessante berichten te plaatsen, ik hoop dat u er wat aan heeft gehad.  Vooral de tijd van “EEGC” met vele honderden reacties en berichten zal mij altijd bijblijven, net als de intelligente, grappige en lezenswaardige reacties van velen van u in het algemeen.  Dank! Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het forum zou ophouden te bestaan, gelukkig niet.  Ik wens mijn opvolger dan ook veel succes.  Het ga u allen goed…  Marc Haagen

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

5 reacties aan “AFSCHEID…”

1. Marc, ik wil je bij deze bedanken voor je berichten, welke je op dit forum gedurende lange tijd hebt geplaatst. Zelf heb ik hier amper 2 jaar gebruik van mogen en kunnen maken. Ik heb er in ieder geval ook veel plezier mogen beleven. Het ga je goed.

2. Dankje Dick, dat doet goed…

3. Marc, een nieuwe toekomst wenkt. Het was mij een genoegen geregeld te reageren op de vele topics die je hier plaatste. Zoals Dick het uitdrukt: het ga je goed.

4. Marc, bedankt voor je inbreng. Ik heb het nodige geleerd van de topics die je steeds plaatste.
    Ik hoop je op Goudportal nog wel regelmatig actief te zien.

5. Bedankt Cees, zal er niet aan mankeren !

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.