Beursbox

Opties zijn fantastisch!

Gepubliceerd door om 8:25
nov 212013

In een Nieuwsbrief van een collega las ik dat volgens de columnist de perceptie rondom opties is dat ze heel gevaarlijk zijn. Als die perceptie er inderdaad is, dan hebben de banken dat goed voor elkaar gekregen.
Opties zijn namelijk DE ENIGE manier om als particulier structureel winst te maken. Geen wonder dat de banken willen dat u er vanaf blijft.
Francois Franken heeft recent ook in Best heel helder gemaakt hoe dat werkt met opties. Een kind kan de was doen, maar je moet natuurlijk wel even weten hoe het werkt.
Daar gaat het vaak mis. Het ego van de belegger zit in de weg. Niet durven zeggen dat je er nog geen kaas van hebt gegeten… Dus maar proberen en vervolgens een dure les op de beursvloer leren. Niet opties zijn gevaarlijk, maar beleggers die niet weten wat ze doen zijn financieel gezien een gevaar voor hun eigen portemonnee.
Het is dus van groot belang dat u zich goed laat voorlichten. Ik raad daarom nogmaals de bijeenkomsten van Francois van harte aan.
Niet alleen leuk en gezellig, maar je leert er ook nog eens wat. Klik hier voor meer info er over.
Dinsdag is Francois in Maastricht, 2 december is hij is Hasselt (België) en 4 december is Francois in Antwerpen. Ik hoorde dat hij daar al meer dan 90 aanmeldingen had, dus mogelijk dat er een extra sessie gaat komen. 10 december is Francois in Brugge.

Overzicht van de bijeenkomsten van Fancois Franken.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.