Beursbox

Nieuw in opties

Gepubliceerd door om 8:10
nov 262013

Als u nieuw bent in optie beleggen, dan is het goed te weten dat u de enige niet bent. Opties zijn ontzettend simpel, en toch begrijpt 95% van de beleggers niet hoe ze werken. Als u dus een onervaren belegger bent en nieuw in opties, dan is het niet zo gek dat opties misschien wat afschrikken.
Helaas ben ik zelf maar weinig cursussen tegengekomen die écht vanaf de bodem starten. Iedereen gaat er maar vanauit dat u er al wat van weet… En helaas is dat niet altijd zo.
Daar ga ik daarom zelf maar eens verandering in aanbrengen.
Ik ga in eigen huis een echte basiscursus Optiebeleggen geven. Een cursus voor beleggers die op het niveau zitten dat ze een Put en een Call optie al zien als compleet nieuwe begrippen.
Maar ook een cursus die voor beleggers interessant is die nooit meer deden dan een Call optie of een Put optie kopen.
Zelfs als je niet verder dan dat bent gekomen, ben je in mijn ogen nog een absolute beginner in opties.
Ik ga u in een avond uitleggen wat opties zijn en hoe u er winstgevend mee kunt beleggen.
U kunt daarna zelf aan de slag, of u bent voorbereid op eventueel een diepgaande cursus van een collega.
Hoe dan ook, na deze cursus die ik u geef, bent u geen beginner meer en staat u uw mannetje (of vrouwtje) in de optiewereld.
Op de volgende avonden zal er in Best de cursus gegeven worden:
Dinsdagavond 17 december 2013 19:30 uur
Donderdagavond  16 januari 2014  19:30 uur
De kosten zijn zeer gering, namelijk slechts 25 euro per persoon. Daarvoor krijgt u een basiscursus opties, de gelegenheid tot het stellen van vragen, koffie en/of thee en gratis parkeren.
U kunt ook kiezen voor de gratis optiecursus op optiecursus.com (wekelijks een optieles)
Kijkt u hier voor de basiscursus Optiebeleggen

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.