Beursbox
jan 222014

In mijn basis optiecursus gaat het laatste deel van de avond altijd over het kunnen uittekenen van optieposities.
Keer op keer blijkt dat moeilijker dan menigeen vooraf dacht.
Ik ben echt van mening dat je dat uittekenen goed moet kunnen, omdat daaruit blijkt of je het concept van Call, Put, gekocht of geschreven wel echt begrepen hebt.
Iemand die het niet kan uittekenen, of een tekening niet kan analyseren, zal in mijn ogen ook grote moeite hebben om te kunnen inschatten hoe een positie er voor staat. Als je dat niet kan inschatten, dan is het ook moeilijk in toe zien hoe  je een verliespositie kan aanpassen naar een winstpositie.
Ik heb daarom de basiscursus aangevuld met een extra rapport van enkele pagina’s dat iedere cursist voortaan achteraf ook toegezonden krijgt.
Hierin staat nog eens keurig uitgelegd hoe dat uittekenen in zijn werk gaat.
Met het extra inzicht dat u er mee krijgt, zult u zien dat u veel meer boven de stof komt te staan. daarmee zult u als optiebelegger ook veel meer rust in uw ingenomen posities gaan vinden.
Ik heb besloten dat ook de kopers van het Optiestrategieën boek dit extra rapportje gratis gaan krijgen. De eerste verzending is door server problemen misgegaan, maar zodra de server gerepareerd is, zal ik het rapport nog weer even toesturen.
Meer informatie voor de volgende basiscursus opties vindt u hier

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.