Beursbox
mrt 102014

De meeste particuliere beleggers komen, als het opties betreft, niet verder dan het kopen van wat Call opties. Ze hebben dan 70% kans om alles te verliezen.
Geen wonder dat men al snel op zoek gaat naar betere winstkansen.
De banken werken daar graag aan mee, want aan opties verdienen ze vrijwel niets.
Banken verdienen veel meer geld aan derivaten die ze zelf in de markt zetten. Denk aan Turbo’s, Speeders, Sprinters en zo kan ik nog wel een rijtje opnoemen.
Jammer, want de winstkansen zijn daar niet beter. Dat zijn allemaal in feite ook Call of Put opties, alleen heten ze anders. Ze gaan er allemaal vanuit dat u goed kan analyseren en dat u na die goede analyse een enorme winstkans wilt hebben.
Helaas voor de particuliere belegger is gebleken dat deze van alles kan, maar de markt analyseren is niet van één die kundes.
Particuliere beleggers verliezen dus structureel omdat ze gewoon geen goede analyse kunnen maken en als gevolg daarvan keer op keer nat gaan met die gekochte producten.
Veel beter zou de particuliere belegegr af zijn als deze zich zou realiseren dat ze veel kunnen, maar dat de markt analyseren niet één van die dingen is. Als belegger moet je dan namelijk op zoek gaan naar heel andere beleggingsproducten en geschreven opties, of bepaalde optiestrategieën zijn dan ideaal.
ALS u zich dus langzaam begint te realiseren dat de markt structureel goed voorspellen u niet gegeven is, dan is er nog hoop.
Wat u vervolgens moet doen is kijken naar manieren waarmee u nog wel geld kunt verdienen, ondanks dat u geen idee heeft wat de markt gaat doen.
Opties zijn dan een ideaal middel. Het feit dat de banken er nagenoeg niets aan verdienen is dan de bonus.
Ik heb drie optie producten voor u…
Allereerst is daar de Basiscursus opties. Ik geef deze op 10 april in Best. (In eigen huis)
Ten tweede is daar het door mij geschreven Optiestrategieën E-boek. Per A4 een optiestrategie. Alle strategieën die ik ken heb ik beschreven.
En als laatste is er op de 21e juni de Dag van de Optiebelegger. De reden dat ik daar aan meewerk is het feit dat u er op de dag enkele methodes leert kennen waarmee u met opties kunt beleggen. Een dag waarbij u uw optiekennis enorm kunt vergroten en waar u meerdere strategieën zult leren kennen.
Enkele optie experts laten zien hoe ze, ieder op hun eigen manier, opties gebruiken om structureel rendement te maken.
Die dag, daar moet u gewoon bij zijn. Leest u hier verder

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.