Beursbox

Met opties kan je bijna alles

Gepubliceerd door om 8:27
mrt 272014

In de basiscursus laat ik zien hoe veel er met opties kan en niet zelden komt een cursist tot de conclusie dat je dus eigenlijk helemaal geen aandelen hoeft te hebben!
Dat klopt, maar toch werk ik zelf nog wel voornamelijk met aandelen en daarop geschreven opties.
Met de juiste aandelen pak je ook nog eens wat dividend en mogelijk ook een standaard winst per jaar. Bijvoorbeeld met een aandeel als Exxon Mobil (XOM) dat gemiddeld een prachtig rendement scoort en het de laatste twaalf jaar beter deed dat Berkshire Hathaway van Warren Buffett. Die laatste keert geen dividend uit en dat is prima, maar daarmee kwam dus het rendement van XOM hoger uit. Als je vervolgens ook nog eens regelmatig Call opties op die aandelen schrijft kan je je jaarlijkse rendement nog weer verhogen.
Dat is allemaal niet ingwikkeld, maar het vergt vooral geduld.
Je maakt geen direte klapper, maar je maakt rendement op rendement. Moet je eens kijken waar je in dat geval na tien jaar staat!
In de basiscursus Optiebeleggen laat ik zien hoe opties uw rendement enorm kunnen verhogen. Niet met een klapper, maar door winstje op winstje te bouwen. Dat maakt dat iedereen in tien jaar tijd een flink vermogen bijeen kan verdienen.
Ik heb nog enkele plekken over op de bijeenkomst van morgenmiddag! Morgen zijn Robert Jan Schutte en Harry Klip van Optie Academy ook aanwezig. Het geeft u de kans om ook van hen interessante wetenswaardigheden over opties te vernemen. Ze zullen niet in de zaal spreken, maar zijn vooraf, in de pauze en na de presentatie beschikbaar voor vragen van uw kant.
Wilt u morgen om 13:30 uur naar Best komen, mailt u me dan vandaag op tom @ lassing.nl
Ik kan overigens pas aan het eind van de middag weer reageren. Vanmiddag heb ik het gesprek met Beursfoon.
Er is ook een avondsessie van de Optie basis cursus. Die is op 10 april. Kijkt u hier voor meer informatie: http://www.optiecursus.com/optiebeginnerscursus.html

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Een reactie aan “Met opties kan je bijna alles”

1. Je kunt er zelfs flink je broek aan scheuren ( Zoals met al die constructies trouwens ). šŸ˜‰

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.