Beursbox

31/3 Beleggen met opties

Gepubliceerd door om 7:10
mrt 312014

Afgelopen vrijdagmiddag was er weer een sessie van de basis Optiecursus. Iedere keer is het weer een heel gezellige, en naar ik als feedback krijg, ook heel leerzame sessie.
Ik geef de basismogelijkheden van opties aan en toon ook aan hoe je het risico van beleggen enorm kan verminderen, terwijl de kans op winst alleen maar toeneemt.

De basiscursus geeft een idee van de mogelijkheden die er zijn. Overigens heb ik twee data vastgelegd waarop de volgende basiscursussen gegeven worden. Dat zijn 10 april (bijna vol) en 2 mei (nog 24 plaatsen beschikbaar)
Wil je als belegger verder in opties, dan zijn daar veel mogelijkheden voor. Een belangrijke mogelijkheid is de Dag van de Optiebelegger die dit jaar op 21 juni zal plaatsvinden.
Op die Dag van de Optiebelegger zullen enkele bekende optiekenners ‘hun’ favoriete optiestrategie uiteenzetten. Dat geeft u de kans om in één dag enkele interessante strategieën goed uiteengezet te krijgen. Daarmee kunt u uw voordeel doen en er voortaan ook van profiteren.
Uiteindelijk is het namelijk zo dat opties het mooiste beursproduct ooit zijn. Al die nieuwe producten die de banken hebben verzonnen hebben daar niets aan kunnen veranderen.
Kijkt u hier voor meer informatie over de Dag van de Optiebelegger 2014.

PS: Op 8 april is er een bijeenkomst van US Option Trader in Best. Deze succesvolle traders laten zien hoe ze tot hun rendementen komen. Deze avondsessie kost u slechts tien euro! U kan u hier opgeven: http://usoptiontrader.nl/winstgevende-optietrades-in-10-eenvoudige-stappen-842014-best/

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.