Beursbox

Binckbank blijft dalen

Gepubliceerd door om 8:40
Jan 082015

Al een half jaar lang is de MA20 lijn in de koersgrafiek van het aandeel Binckbank in grote lijnen aan het dalen. In juli lag de MA20 lijn nog op 9,2 en nu is het 7,2. De koers ligt daar ondertussen nog altijd onder, dus de negatieve trend is nog niet voorbij.

binckbank08012015

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “Binckbank blijft dalen”

1. Je ziet niet anders dan dalende trends ! Géén wonder dat het bedrag op de Belgische spaarboekjes vandaag weer ’n nieuw record heeft gevestigd. De mensen lusten al dat gedoe over dalende aandelen, edelmetaal enz. gewoon niet meer en geef ze maar eens ongelijk ! Zij gaan in ieder geval niet tot één van de negen op tien losers behoren.

2. Je hebt ’n dik punt Teun ! De mensen met de uitpuilende spaarboekjes behoren weliswaar ook tot de losers maar hun verliest bedraagt maar ’n fractie van de beleggers in aandelen enz.

3. Ik houd het trouwens al jaren op m’n brand-en huisstofmijtvrije matras ! Soms, als ik b.v. ’n paar beesten heb verkocht, doe ik ’n graai in die matras en ga de kapellekensbaan doen. Tot nu toe marcheert dat allemaal prima.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.