Beursbox

Bitcoin is een fraude: Jamie Dimon

Gepubliceerd door om 8:25
sep 132017

Volgens JPMorgan CEO Jamie Dimon is bitcoin een fraude die op een gegeven moment opgeblazen zal worden. Had u wat anders verwacht van een bankier?

Het valt nog mee dat het zo lang heeft geduurd voor ze keihard uit de hoek kwamen. Daarbij ben ik in de kern niet veel milder over bitcoin… Het gaat namelijk niet om bitcoin. Het gaat om Blockchain en de ontwikkeling daarvan. Bitcoin is voor die ontwikkeling amper interessant. Heeft u het Cryptorapport al? Het is bijzonder interessant omdat het u inzicht geeft in de ontwikkelingen die met Blockchain mogelijk worden.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

5 reacties aan “Bitcoin is een fraude: Jamie Dimon”

1. Je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat ’n stukje computercode fraude is. Ook géén bankier als Dimon. Als ik Bitcoins zou hebben zou ik ze zo snel mogelijk proberen te slijten en dat zou niet meevallen. Wat blijft er over na Bitcoin ? ‘N handvol rijken en verder ’n financiële ruine waarbij Madoff voor misdienaar kan doorgaan. Blockchain kan voor de ontwikkeling van veel zaken erg interessant zijn maar dat zal de toekomst wel leren. En neen, ik heb het cryptorapport niet om de eenvoudige reden dat ik met dat soort (gratis) rapporten rond de oren word geslagen.

2. Ik zie de Bitcoin eva cryptomunten niet direct zitten als betaalmiddel van Joe Sixpack tenzij overheden en banken eraan mee gaan doen. Verder kan de blockchain technology de wereld best eerlijker maken en bedrog zoveel mogelijk uitsluiten.

3. Véél ouwetjes gaan blij zijn dat het hun tijd nog wel zal duren ! Ook vwb het ontvangen van hun pensioen in cash ipv in bitcoins.

4. Dag Elise ! Nieuw op dit forum ? Maar jij bent toch zeker geen ouwetje ? Ik ben nog jong en zou je best eens willen ontmoeten. Zit dat er in denk je ? Ik ben uit het Antwerpse en jij ?

5. Sofie loop je altijd zo hard van stapel ? Ik durf weleens van 2 ruiven eten maar als puntje bij paal(tje) komt ga ik toch voor de jongens.