Beursbox

Aanvragen Bedrog E-boek (gratis)

Gepubliceerd door om 11:19
nov 242017

Ja, ik wil hier graag het E-boek over verschillende soorten bedrog (geschreven door Tom Lassing) gratis aanvragen.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

5 reacties aan “Aanvragen Bedrog E-boek (gratis)”

1. Ik ga dat boek over bedrog niet aanvragen. Dat zou logischerwijze dikker moeten zijn dan het oud-en nieuw testament samen en daar heb ik fff geen tijd voor.

2. Dat boek zou kunnen beginnen met het hoofdstuk Eegc ; daar ben je best wel even zoet mee ! Ook ik ben, samen met véél andere malloten, in die handel getrapt. Madmal zoals men de ceo noemt blijkt één of andere duistere sektepriester te zijn wiens naam voorkomt in de Panama papers.

3. Ook is was één van de talrijke malloten. Had ik nondedju maar goud gekocht in de plaats van die junk aandelen. Maar zoals wijlen m’n vader zei : berouw komt na de zonde.

4. Ook ik ben er voor ’n flink bedrag ingetuimeld. Als ik die madmal tegenkom zal ik ‘m n flink poepie laten ruiken in z’n eigen fictieve oilseep. Ik vaar niet meer maar in die tijd zou zo’n gladekker met liefde gekielhaald worden.

5. Mennekes dit klinkt niet allemaal gezellig. Er zijn toch ook genoeg leuke dingen in het leven ? Grab ‘m by the pussy zou good old Donald zeggen.