Beursbox
nov 242017

Altijd als het jaren lang goed is gegaan op de beurs komen er uitwassen. “Iedereen” en zijn schoonmoeder zijn in de hausse beursexpert geworden en deze nieuwe experts zijn gefundes fressen voor doorgewinterde oplichters die deze nieuwbakken beleggingsexperts wel even willen knippen en scheren.

One Coin, de nodige IPO’s, nieuw uitgebrachte Warrants, Crowdfunding in de meeste exotische producten, het lijstje wordt langer en langer naarmate de goede beurstijd voortduurt.
Wees u er van bewust dat nieuwe beleggers kwetsbaar zijn omdat ze nog niet alles meemaakten.
Gemiddeld gaan, over 100 jaar bezien, aandelen 7% per jaar in koers omhoog.
Als u dus aanbiedingen krijgt waarbij bedrijven nog moeten starten en hun prognose is extreem veel hoger, vraag u dan af hoe ze dat moeten waarmaken.
Is hun product zo uniek en niet na te bootsen? Als het zo uniek is, waarom zou dan een bank niet willen investeren? Banken zijn dol op winst. Als banken dit niet willen, wat zegt dat dan?
Ik zeg niet dat alle initiatieven bedrog zijn, maar neem van mij aan dat het percentage aan bedrog opzetjes hoger wordt naarmate de beurshausse ouder wordt.
We willen steeds meer en nu aandelen te duur worden gaan we het elders zoeken. Dat elders hoeft niet slechter te zijn, maar blijf je afvragen hoe reëel de verwachtingen zijn.
Bij twijfel niet inhalen.

Vraag hieronder het gratis bedrog E-boek aan, zodat u zich kunt wapenen tegen het bedrog door het tijdig te herkennen.

Ja, ik wil hier graag het E-boek over verschillende soorten bedrog (geschreven door Tom Lassing) gratis aanvragen.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner