Beursbox

Voorzichtig met bitcoin

Gepubliceerd door om 11:19
nov 242017

Ben ik helemaal tegen bitcoins? Neen, verre van dat. Beleggers die het risico willen nemen kunnen nu geen andere plek vinden waarin de kans op winst zo groot is… Maar… Weet dat het windhandel is en dat er een moment komt dat het feest over is. Zorg er dus voor dat je zo snel als mogelijk ‘nooit meer verlies’ kan halen door de investering terug te nemen en met de winst verder te speculeren.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

77 reacties aan “Voorzichtig met bitcoin”

1. Mie ik ben tot nu toe nog nooit in m’n billen geknepen en kreeg al schrik dat die niet attractief genoeg waren. Daarom heb ik m’n pc gecontroleerd en die heeft ze wat bijgewerkt. Benieuwd of het nu zal werken ! Misschien moet ik bij ’n concert van Boef eens op de voorste rij gaan staan ( met m’n rug naar het podium gekeerd uiteraard ) ? Er zullen daar toch geen loslopende honden flaneren ?

2. Honden niet denk ik maar Boeven wel vrees ik.

3. De misdaadscene werkt nu meer met de relatief onbekende Monero.

4. Ik heb liever dat Boef in m’n billen knijpt dan dat ’n boevier me grijpt.

5. Ik eigenlijk ook Charlene !

6. Geef mij ook maar Boef want na ’n bijt van ’n Bouvier mag ik gelijk weer naar de pc.

7. Zeg meisjes, al dat gezeur over billen, boeven en bouviers. We waren toch bezig over de Bitcoin ?

8. Nu zegt dus ook Buffett al dat de cryptomania gebakken lucht is. Nu ben ik niet echt ’n grote fan van Buffett want uiteindelijk doet hij niet anders dan met het geld van anderen spelen maar het kan toch tellen.

9. En toch blijf je altijd dimwits hebben die in dergelijke zaken blijven geloven. Zelfs nu heb je nog ’n weliswaar klein groepje die Eegc het einde vinden. Die vergeten dat hel al lang aan z’n einde is !

10. Goud blijft het gewoon keigoed doen. Bij de komende O.S. worden in totaal 259 gouden medailles uitgereikt en dan zou je denken wat ’n goudberg. Niet dus, voor al die medailles gebruikt men nog geen 50 ounces puur goud. Het is gewoon té duur en zal dit jaar nog duurder worden.

11. Er zijn 99 verschillende competities, dus ook maar 99 gouden medailles te verdienen. DYOR

12. Och dat totaal doet er niet zo veel toe Mie. Maar..als ik Kirstens hoor zeggen “van elke speelster weet ik hoe je er kunt van winnen” zou je denken dat het al minstens één keer goud voor België wordt ? Wel vraag ik me af waarom ze zo vaak verliest.

13. Misschien geen ballen ?

14. Met die ballen zal het best meevallen !

15. Met mijn derriëre valt het ook best mee maar ik ben nog niet tevree en ga terug voor de finishing touch van mijn pc.

16. Zeg Pommerlien waar jij je geld aan uitgeeft !

17. Aan mij verdienen die plastiese mannen geen cent en dat is zeker.

18. Ook ik ga me niet haasten !

19. Dit topic gaat toch nog altijd over de Bitcoin ?

20. Wie weet dat nog Thea ? Dan maar even over sport : ’n zekere Coco, Amerikaanse tennisspeelster, bekloeg zich Down Under bij de Umpire dat ze niet snel genoeg ’n banaan kreeg. Dat had ze nodig zei ze ! Tsja, daar kun je nog wel iets aanbreien maar dat doe ik maar niet.

21. Tsja Sjonnie ; tegen ’n lekkere banaan zeg je nu eenmaal geen neen !

22. Bij mij gaat ’n banaan ook goed binnen.

23. Zeg wat is dat allemaal met die bananen ? Afijn ik ken zelfs fora die blijkbaar alléén bestaan om elkaar ’n gelukkig nieuwjaar te wensen.

24. Onder ons gezegd en gezwegen, ik heb véél meer met bananen dat met bitcoins.

25. Je kunt voor één Bitcoin nog flink wat bananen kopen maar ze is toch wel ’n flinke tuimeling aan het maken.

26. Grappig toch hoe al die al die would be analisten steeds weer crashes aankondigen. Is het niet van de Bitcoin is het van de beurs. Is het niet van Goud is het van zilver. Dat aankondigen van al die crashes moet lucratief zijn en er aandacht aan schenken op z’n zachtst gezegd dom. De lieden die zich daar met bezig houden weten juist geen snars meer dan U en ik.

27. Het Eegc aandeel is ook ’n koopie ! Maar wel in de gaten houden dat goedkoop meestal duurkoop is.