Beursbox

Voorzichtig met bitcoin

Gepubliceerd door om 11:19
nov 242017

Ben ik helemaal tegen bitcoins? Neen, verre van dat. Beleggers die het risico willen nemen kunnen nu geen andere plek vinden waarin de kans op winst zo groot is… Maar… Weet dat het windhandel is en dat er een moment komt dat het feest over is. Zorg er dus voor dat je zo snel als mogelijk ‘nooit meer verlies’ kan halen door de investering terug te nemen en met de winst verder te speculeren.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

27 reacties aan “Voorzichtig met bitcoin”

1. Had ik nog maar wat gewacht met het verkopen van m’n bitcoins aan Usd 10k per stuk. Momenteel staan ze al 15k. Als die munt zich blijft ontwikkelen is het bedrag erachter straks groter dan het BNP van België en Nederland samen. Dat geldt dan ook voor het stroomverbruik dus logischerwijze zou je zeggen dat die handel eerdaags moet ontploffen ? Keiveilig schijnen ze ook niet te zijn want er wordt fors in gehackt.

2. Het feestje gaat toch door hé Rienk ?

3. Wat in het vat zit verzuurt niet Pommelientje ! Nodig ook je vriendinnetjes al maar uit ( liefst onder de 18 jaar maar 17 gaat ook ). Ik heb van ’n gedeelte van de winst ’n Bugatti Veyron gekocht en op het feestje verloot ik ’n proefritje tussen degenen die nog nuchter zijn.

4. Maar ik heb nog geen rijbewijs !

5. Géén probleem Charline ; ik leer je in ’n wip rijden !

6. Rode pijltjes.

7. Ik begrijp niet dat de crypto munten nog niet gecriminaliseerd zijn ?

8. Zeg Rienk ; dat zijn wel stringente condities voor die loterij hé ! Eerst de mensen teut voeren en dan zeggen dat ze niet mee mogen doen. Btw hoe is het met de gronden in de Usa ?

9. Ook Prof. De Grauwe is pessimistisch over de crypto’s. Zodra de goegemeente, de lemmingen dus, doorhebben dat de crypto’s geen functie kunnen hebben als betaalmiddel, zal de hype als ’n kaartenhuisje instorten. O.a. goud zal daar flink van gaan profiteren.

10. De Grauwe heeft meestal gelijk. Ik houd het gewoon op goud. Dat gaat in 2018 weer stralen !

11. Och er zijn zoveel zaken waar je aan kunt verdienen. Waarom zou ik me druk maken over Bitcoin die vandaag of morgen in elkaar stuikt ?

12. Jerom, ik heb er lang over gedroomd om eens ’n mooi reisje mee te maken op uw jacht maar zit dat er nog in ?

13. Doodzonde dat je jacht nu aan de ketting ligt Jerommeke ! Je had je zeker niet verveeld als we samen ’n reisje hadden kunnen maken maar wat niet is kan misschien nog komen ?

14. Rood.

15. Ik sta ook in het rood zegt m’n coach Harry Weintraub. Maar volgens hem kunnen we daar nog Tabula Rasa mee maken. Alléén heeft ie niet gezegd wat ik daarvoor moet doen en als je daar achter komt is het vaak te laat hoorde ik van m’n vriendinnen.

16. Kunnen we aub eens wat meer over het geestelijke schrijven ipv altijd maar over geld en of bitcoins ?

17. Roger zou jij niet beter zwijgen over het ” geestelijke ” ?

18. Vandaag opnieuw rood. En voor mij ook géén shitcoins.

19. Met Eegc heb je waarschijnlijk al meer dan genoeg shit ?

20. That’s what I am thinking too Eric !

21. Mensen, laten we n o o i t vergeten dat geld het slijk der aarde is !

22. Zeg Howard, zou jij je niet beter in de hoek gaan schamen ? Hoeveel heeft het je opgebracht om véél naievelingen dat drek aandeel aan te smeren ? Of heeft Mal jouw commissie ook niet betaald ?

23. En dan had je ook nog die Usa kolonel bd ; die twee hadden beter samen flink diep weg gezonken in ’n prefab oilseep !

24. Ik heb idd véél mensen bij hun pietje gepakt. Op ’n gegeven moment waren die gewoon te hebzuchtig. Hopelijk voor hen hebben ze ’n lesje geleerd ?

25. Howard je zult waarschijnlijk wel niet voor je ” diensten ” betaald zijn en zelfs jerseyfish ( nog zo’n handlanger ) heeft de pijp aan Maarten gegeven. Maar dat is ’n schrale troost. We kunnen het beter over de Bitcoin hebben !

26. Of over aangename zaken die tenminste iedereen begrijpt. Voor wat mezelf betreft : ik ben kei tevreden over het werk aan m’n carosserie door m’n pc alléén de prijs viel niet mee.

27. Mensen laten we ophouden over dat f.cking aandeel waarvan ik niet eens de naam meer kan horen. We zouden het beter wat meer over goud hebben ; daar zit tenminste muziek in. Die shitcoin lijkt me ook geen optie.