Beursbox

NIEUWE WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY…!

Gepubliceerd door om 10:32
okt 252009

VOORSPEL DE KOERS VAN EEGC (OTCBB) OP 31.12.2009 EN WIN 250 EURO ! GEEN RESERVE D.W.Z. DE KOERS HOEFT GEEN MINIMUM TE HALEN ! IEDEREEN MAG ZO VAAK DEELNEMEN ALS HIJ OF ZIJN WILT (INZENDINGEN TOT EN MET 5 NOVEMBER !); HET ENIGE WAT WIJ VRAGEN IS VOOR ELKE DEELNAME EEN STORTING VAN 25 EURO TE DOEN AAN WWW.CHILDRENSHOME.NL OF http://www.ifaw.org/ifaw_netherlands/index.php

Hoe deelnemen ?

Een gift van 25 euro overmaken:

Wij zien uw bijdrage graag tegemoet op Bankrekeningnummer: 1301 37 510 (voor Nederlanders) 

Ibannummer: NL31 RABO 0130 1375 10 (voor niet-Nederlanders)

ten name van: Stichting Childrenshome te Made, o.v.v. Gift Childrenshome Wedstrijd EEGC.

Online het bedrag overmaken:

U kunt op deze manier met o.a. Credit Card, Ideal, Paypal, Wallie e.a. in een beveiligde omgeving direct online een bedrag overmaken: ga naar www.childrenshome.nl en klik links op Een Bijdrage Leveren.

Op deze manier steunt u de weeshuizen van de Nederlandse stichting Childrenshome, die meer dan 200 kinderen in Zuid-India onderdak, kleding, scholing en algemene verzorging en begeleiding biedt.  U kunt veel over Childrenshome lezen op hun site en op dit forum bij “Maatschappelijk” en “Pennystocks”.

Maar u mag ook kiezen voor de internationale stichting IFAW, het International Fund for Animal Welfare, die dieren in nood overal ter wereld hulp biedt.  U treft meer info over deze stichting aan op hun site en op dit forum bij “Maatschappelijk”.

Doneren vanuit niet-Nederland : https://www.ifaw.org/ifaw_european_union/donate_now/index.php#x

Doneren vanuit Nederland : http://www.ifawdoneer.nl/

NL58 INGB 0654 7693 46 is het IBAN rekeningnummer om te doneren van buiten Nederland, voor wie liever niet online doneert.

Zet bij uw storting “Hulp aan de dieren/wedstrijd EEGC”.  U doet toch ook mee ? Kopieer-en-plak dan uw bijdrage als reactie op dit forum, vergezeld van uw prognose voor de stand van EEGC op de OTCBB.  Het aandeel staat vandaag op 0,025 USD.   Uit naam van de weeskinderen en de dieren : hartelijk dank en…veel succes om de 250 euro te winnen !! Inzenden tot en met 5 november aanstaande !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

26 reacties aan “NIEUWE WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY…!”

1. Mijn brief aan Childrenshome :

Lieve mensen,

Ik heb een nieuwe wedstrijd ingericht ten voordele van jullie :

https://forum.beursbox.nl/2009/10/25/nieuwe-wedstrijd-empire-energy/#more-4593

Doordat er geen minimum koers voor EEGC voorop wordt gesteld – en de 250 euro dus gegarandeerd worden uitbetaald op 31.12.2009 – verwacht ik wel dat hier volk op zal afkomen. Alle beetjes helpen, nietwaar ?
    Take care !
    Hartelijk,

Marc Haagen

2. Mijn brief aan het IFAW :

Beste,

Ik heb jullie organisatie dit jaar al een viertal keer gesteund. Ik vind dat jullie prachtig, nobel werk verrichten en wil jullie daarvoor eens extra bedanken. Maar ik wil ook meer doen en heb een wedstrijd ingericht ten voordele van het IFAW :

https://forum.beursbox.nl/2009/10/25/nieuwe-wedstrijd-empire-energy/#more-4593

Hopelijk levert dit veel steun op aan de organisatie; de dieren hebben het nodig !
    Vriendelijke groeten,

Marc Haagen
    België

3. Tot wanneer mogen we mprognoses inzenden ?

4. Oeps, was vergeten die datum te vermelden, bedankt mij hierop te wijzen Vince ! Artikel meteen aangepast : inzendingen tot en met 5 november aanstaande geldig !

5. Wordt er ook een attest afgeleverd voor de belastingen ?

6. Goeie vraag en ik kan u daar meteen op antwoorden :

De Stichting Childrenshome is door de Nederlandse Belastingdienst aangewezen als een ANBI. Dit wil zeggen: Algemeen Nut Beoogde Instelling.

Goed nieuws dus voor de Nederlanders ! Voor de Belgen helaas niet omdat hun belastingdienst alleen doelen in eigen land – België – erkent om te mogen inbrengen.

7. Spijtig voor de Belgskes !

8. Anderzijds, als je alléén iets geeft omwille van ‘n attest voor de belasting, is het misschien beter om het maar te laten ? Kwestie van prioriteiten.
    mvrgr
    petronella

9. P.Puk

Inderdaad. Er zijn talloze goede doelen in België, dus ik laat deze beker aan mijn mond voorbij gaan.

10. Geachte heer Haagen,

Zeer hartelijk dank voor uw email. U stuurt ons een hartverwarmende boodschap waarvoor wij u zeer erkentelijk zijn.

Hopelijk word deze wedstrijd zeer succesvol en ontvangt u vele donaties.

Namens alle dieren en het IFAW; Hartelijk dank!

U houd ons op de hoogte van dit evenement?

Met vriendelijke groet,

Petra Verkerk | Executive assistente Directeur IFAW

11. Hoi Marc,

Geweldig dat jullie je zo inzetten voor de weeskinderen.

Succes ermee en de groeten aan Elisabeth.

Fijne zondag,

Lia en Jan
    http://www.childrenshome.nl

12. Mijn voorspelling: 10c (gebaseerd op de berekening van mijn goede vriend “Hercule Poirot”).

De start van het boren zal voor begin Januari zijn (tegen eind November de Hunt Rig terug on-site en tegen eind December de nodige licenties (Moduspec,…) in orde).

Mijn bijdrage aan het goede doel zal zsm de deur uit gaan.

Op dat ze goed besteed mag worden !
    MVG
    Vincent.

13. Beste Vincent,

Eén deelnemer, het is bedroevend voor de goede doelen maar fair is fair, en dan ben ik eigenlijk blij dat de 250 euro naar jou zullen gaan, jou ken ik. We hebben al vaker “geld over en weer geschoven” hé ? Op 1 januari 2010 zal de prijs, hm hm, uitgereikt worden. Ik wéét dat Childrenshome jouw 25 euro heel goed zal gebruiken; doe jij hetzelfde met jouw 250 euro. Maar ik kan je dus nu al feliciteren ! Heel graag had ik het een iétsje spannender gewild, maar het forum lijkt in slaap te zijn gevallen. Zelfs free money lusten ze blijkbaar niet. Nogmaals : spijtig voor de goede doelen…
    Groetjes,

Marc

14. Mijn EUR 25 is vertrokken richting weeskinderen:

Overschrijving NL31RABO0130137
    510 RABONL2U Stichting Childrenshome Made NL Gift ChildrenshomeVia wedstrijd van Marc Haagen – 25,00 EUR

Dank aan Marc voor dit initiatief !

15. Jij ook bedankt Vincent !

16. Van wie kwamen ook weer deze wijze woorden ?

“Trop” is “te veel”, en “te veel” is “trop” !

17. Ho even, het is nog lang geen 5 november!
    En plaats het bericht op het bekende forum: Nieuws Empire Energy, daar zijn nog altijd vele lezers, dit bericht kwam ik heel toevallig tegen en bovengenoemd form lees ik (bijna) dagelijks.

18. Ach, ik zit er een jaar naast……………
    Misschien toch een idee om het nog eens te proberen?

19. Indien u bedoelt : een nieuwe wedstrijd…er is elke maand nu een wedstrijd en ik kom dan zeker wel eens op Empire terug.

20. Aan ‘n wedstrijdje over dit onderwerp zou ik best nog eens mee willen doen 😉

21. Tja, uiteraard zou ik ook nog weleens mee willen doen ! Maar, voor wat de promotor van dit k’t aandeel aangaat geldt misschien ” zoals mahaagen de liefjes ziet ziet pahaagen de liefjes niet (of omgekeerd).

22. Hommeles, heeft u iets met cabaret ?

23. Dirk, ik ben idd dol op cabaret. En ja, Empire staat momenteel op minus 25% en kost nauwelijks nog ‘n halve cent ! Wat kun je daar tegenwoordig nog voor kopen ? Of zal het nog lager gaan ? 😉

24. Och, het is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel met goud maar wel flink oppassen geblazen. Persoonlijk opteer ik nog altijd voor topaandelen (géén FB aub).

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.