Beursbox

UITSLAG WEDSTRIJD AEX…!

Gepubliceerd door om 22:06
sep 302010

De AEX is vandaag geëindigd op 334,39 punten dus HANS1486 is eerste geworden en LUC tweede – proficiat aan jullie beiden ! Hans mag een beleggingsboek naar keuzen tot 25 euro bestellen via mij, Marc.Haagen@telenet.be en Luc wint de e-versie van Gouden Tijden. 

Nu is het zo dat Luc dit boek al heeft; Hans : zou jij het willen hebben in plaats van Luc, dus jullie prijzen ruilen ? Je bent daartoe natuurlijk niet verplicht.  Als jij liever zo’n boek naar keuze kiest, geen probleem, dan zorg ik dat Luc gecompenseerd wordt.  Ik verneem het wel…

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

5 reacties aan “UITSLAG WEDSTRIJD AEX…!”

1. Hallo Tom,

leuk dat ik gewonnen heb. Ik vind het wel goed jou voorstel om te ruilen met Luc en Gouden Tijden te ontvangen.
    Met vriendelijke Groeten,

hans 1486
    Hans van der Wijst
    aquafish@live.nl

2. Dag Hans,

Het is eigenlijk Marc Haagen waarmee je spreekt. Ik vind het sympathiek van jou dat je wilt ruilen ! Luc zal hier zeker blij mee zijn (en jij denk ik ook…). Ik ga Luc gelijk contacteren en jou stuur ik vandaag nog het e-boek Gouden Tijden. Veel leesplezier alvast en…geldgewin !

Groetjes,

Marc

3. Hans, in elk geval mijn eeuwige dank

4. Marc,

Dit boek wilde ik al heel lang kopen en lezen:

http://www.amazon.com/Modern-Survival-Manual-Surviving-Economic/dp/9870563457

Als dit een boek is dat binnen de criteria ligt die je gesteld heb, zou ik dit graag als prijs ontvangen.

5. Komt in orde Luc !

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.