Beursbox

VOORUITZICHTEN 2011…

Gepubliceerd door om 7:00
dec 202010

Die lees ik op Cashcow.nl : een technisch herstel, over het algemeen stijgende koersen.  Mee eens of…net niet ? Ik verneem het hier graag !

Vooruitzichten 2011: Technisch herstel

Auteur: Redactie CASH

Cees Smit, directeur Today’s Beheer: “Het komende jaar biedt zeker kansen. We zijn positief voor de beurs en als het niet tegenzit kan de AEX in 2011 stijgen naar rond de 400. Vooral de aandelen die zwaar zijn afgestraft en nog geen krachtig herstel hebben laten zien (bijvoorbeeld ING) zijn de kanshebbers voor het nieuwe jaar.”

“Na een periode van consolidatie en het stimuleren van de economie mag de beurs ook wel weer iets bieden. Sommige analisten zeggen dat een beurs een gemiddeld rendement mag opleveren van 8%, maar dat lijkt mij wat al te optimistisch. Het zal eerder bij de 5% liggen, het gemiddelde over, zeg maar, de afgelopen 30 jaar. Markten tenderen altijd naar het gemiddelde. Na een paar goede jaren wordt het automatisch anders. We zullen er rekening mee moeten houden dat in 2012 de koersen weer onderuit gaan. Het komend jaar zal zich dus kenmerken door een technisch herstel.”

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.