Beursbox
mrt 292012
 

Juli vorig jaar werd door het Chinese Volkscongres het twaalfde vijfjarenplan goedgekeurd. Hierin wordt onder andere verwoord dat de binnenlandse consument een belangrijkere rol moeten gaan vervullen voor het realiseren van economische groei.  Lees verder op http://www.belegger.nl/column/2614473/consumeerderen.html. Zal China een zachte landing maken of een harde ? Graag uw reacties…

  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

  4 reacties aan “ALTIJD WEER DRAAIT HET OM DE CONSUMENT…”

  1. Géén twijfel bij mij : ‘n keiharde.

  2. China wordt op dit forum vaak de hemel in geprezen terwijl de Amerikaanse economie vaak wordt verketterd. M.i.zijn beide meningen ten onrechte. Ik geef voor de Chinese economie géén Eurocent en ga véél liever met Amerika in zee. Gelukkkig ben ik nooit ingegaan op die promotie van z.g. Chinese superaandelen ( vnl door Dhr Hoogland). Had ik dat gegaan was ik nu denkelijk “klant” van het OCMW (= openbare onderstand).

  3. En met dit soort promoties krijg je de consument zeker overstag:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=53_qvMQfvOE

  4. En deze zijn ook wel aardig over het engels taalgebruik in sommige landen:

    Hotel, Yugoslavia:
    THE FLATTENING OF UNDERWEAR WITH PLEASURE, IS THE JOB OF THE CHAMBERMAID.

    Hotel, Japan:
    YOU ARE INVITED TO TAKE ADVANTAGE OF THE CHAMBERMAID.

    Ik begin me nu wel af te vragen wat er in hemelsnaam in het Sofitel heeft gestaan waar Strauss Kahn een bezoek bracht.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.