Beursbox

ZE ZIJN AL SCHATRIJK EN WILLEN NU…

Gepubliceerd door om 16:16
mei 122012

…nog meer geld ?

“Facebook test een systeem waarbij gebruikers een bedrag kunnen betalen om hun status updates op het sociaal netwerk meer in de verf te zetten”.  Lees verder op http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_technologie/Facebook_test_betalende_optie.9193539-3130.art.  Gebruikt u ook Facebook of vindt u dit eerder voor heel jonge mensen ? Hoe staat u er tegenover dat een en ander misschien betalend wordt ? Of bestaat er gewoon niets meer zoals a free lunch ? En gaat u nu meedoen met de hype en aandelen kopen ? Wij vernemen het graag !
  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

4 reacties aan “ZE ZIJN AL SCHATRIJK EN WILLEN NU…”

1. Het gaat dus niet echt zo goed meer met FB. Vorige week had ik het al over de bubble en de beursgang gaat m.i. ‘n fiasco worden. Speciaal voor Zuckerstock nog even dit citaat van Plato : Wie echt rijk wil zijn moet niet z’n vermogen vermeerderen maar z’n hebzucht verminderen.

2. Nooit begrepen hoe zo’n platte kermisattractie zo populair is kunnen worden. Dat pleit zeker niet voor de mensheid. M.i. is er maar één weg voor FB en dat is omlaag.

3. Bob : schitterend citaat van Plato ! Zoiets kom je niet vaak tegen op ‘n beursforum.

4. Ze schijnen nu al voor Usd 38 per aandeel te gaan. Ik hoop van harte dat het gezegde voor fb opgaat dat wie het onderste uit de kan wil hebben het deksel op de neus krijgt. Ook blijft er rond die Zuckerberg bij mij altijd ‘n zweem van plagiaat hangen (dat heeft hij afgekocht trouwens). Dus neen, voor mij geen aandelen. Ik beleg liever in kippen dan heb ik nog dividend (eieren) ook.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.