Beursbox

DE WEG NAAR RIJKDOM…

Gepubliceerd door om 8:35
jul 042012

Het wordt tijd om echt geld te gaan verdienen en het verdiende geld goed te beheren

Heeft u de onwrikbare wil om serieus rijk te worden? Heeft u ook het besef dat dit alleen maar kan door er voor 100% voor te gaan, en heeft u dat er ook voor over? Dan kunnen we u op weg helpen om uw ambitieuze doelen te verwezenlijken! Kijkt u hier.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

6 reacties aan “DE WEG NAAR RIJKDOM…”

1. Die reclame op het forum ; moet dit nu ? Mij stoort het niet echt want zodra ik zie dat het reclame is stop ik sowieso met lezen. Misschien stoort het anderen ?

2. We moeten érgens toch wat inkomsten halen hé, gratis bestaat echt niets hoor !

3. Doe maar ! Zoals gezegd mij stoort het niet want ik lees het gewoon niet. Wilde alleen even de opmerking maken.

4. Opmerking:

E….: toch voelt het gek
    E….: zilver kopen in plaats van echt geld he

Reactie:

l….: echt zilver kopen ipv verzonnen geld
    l….: bedoel je

5. Neen, die onwrikbare wil om serieus rijk te worden ontbreekt bij mij. Ik heb ‘n goed leven en kom niets tekort. Meer moet dat echt niet zijn. Gisteren las ik dat ‘n 46 jarige miljardaire, nog ‘n knappe ook, zelfmoord heeft gepleegd met ‘n overdosis drugs. Zij was de erfgename van de Tetra-verpakkingen voor melkproducten enz. Nu kunt u dit afdoen als ‘n uitzondering op de regel maar dat klopt niet.

6. Al deze postjes speculeren op rijkdom terwijl alléén de mate van tevredenheid de echte rijkdom bepaalt. Marc zal zeker beamen dat hebzucht nooit ‘n goede leermeester kan zijn. In dit verband denk ik aan ‘n belegging in ‘n pink sheet waarvan ik de naam niet eens wil noemen.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.