Beursbox

DE EERSTE TWEE DIE NU REAGEREN…!

Gepubliceerd door om 12:38
aug 102012

…krijgen gratis de e-versie van SLIM SHOPPEN OP INTERNET van mezelf toegestuurd…  Gewoon reageren met “ik wil dit boek”…!

Oh ja : voor de Vlamingen onder u en misschién ook voor enkele Nederlandse boekenliefhebbers die zich de moeite getroosten de lange weg af te leggen : ik ben aanwezig om te signeren op de Antwerpse Boekenbeurs op 1 en 3 november aanstaande van 10 tot 14:00…

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

7 reacties aan “DE EERSTE TWEE DIE NU REAGEREN…!”

1. First

2. Ik wil wel een exemplaar Marc. Alvast bedankt.

3. ik wil ook dat boek !! thanks

4. Ik ben momenteel “Pulp” van Bukowski aan het lezen en dat was ‘n cadeautje! Dus voor mij hoeft het niet ; ik ben trouwens toch te laat net zoals Lucas.

5. Helaas te laat denk ik, maar vanuit je vakantie adres gaat het iets trager 🙂

Dus misschien nog een kans : ik wil dat boek wel

Gr.

John

6. Ohoh, dat zijn drié aanvragen op zeer korte tijd, ipv twee… Never mind, jullie zullen alle drie het boek direct ontvangen (als e-boek), geen probleem, maar nu stopt het hier wel hoor…! Tja, voor de overige lezers op dit forum : dat is nu een van de voordelen om alert te zijn en vooral…aanwezig…!

7. Djuu, ik ben vééél te traag 🙂

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.