Beursbox

INVESTEERDER(S) GEZOCHT…

Gepubliceerd door om 10:06
sep 062012

Tom Lassing : Een jonge onderneemster zoekt één tot vier geldschieters om haar bedrijf net even over het omslagpunt heen te financieren.
Het gaat niet om enorme bedragen en naar mijn idee ligt hier een goed bedrijfsmodel aan ten grondslag.
Minimale investering 25.000 euro, maar één investeerder of investeerster goed voor 100.000 euro is ook prima.
Op 14 september komt ze in Best een presentatie geven over haar plannen.
Ik denk dat hier een prachtige kans ligt voor beleggers die tussen de 25.000 en 100.000 durven te investeren in een vrouw met visie.
Een vrouw die ik persoonlijk ken als maatschappelijk betrokken en zeker ook doelgericht.
Een vrouw ook die ik op Internet gebied ga coachen zodat we op dat vlak de kans op succes ook gaan maximeren.
Hier ligt een kans voor beleggers om ook eens een belegging buiten de beurs te doen. Ik denk dat ze een aantrekkelijk voorstel heeft. Kijkt u hier voor meer informatie

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

2 reacties aan “INVESTEERDER(S) GEZOCHT…”

1. Ik heb ook ‘n paar keer in vrouwen geinvesteerd en heb daar flink m’n broek aan gescheurd. Verder ieder z’n meug natuurlijk.

2. Had uw broek dan ook aangehouden…!

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.