Beursbox

Beleggingsbeslissingen

Gepubliceerd door om 10:37
mei 132013

Beste belegger,

Ik ben nieuwsgierig naar uw ervaringen met beleggen. Mijn naam is Stan Veldkamp en ik ben student aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar beleggingsbeslissingen. Ik benader u, omdat u mij met uw ervaringen als belegger enorm kan helpen om uiteindelijk een interessante scriptie af te leveren. Ik begrijp dat u waarschijnlijk niet veel zin en/of tijd hebt in/voor een vragenlijst, daarom ben ik u enorm dankbaar als u mij wilt helpen met dit onderzoek door mijn vragenlijst in te vullen. Het zou fijn zijn als u vandaag de tijd kan nemen om dit te doen, anders is de vragenlijst tot 22 mei in ieder nog beschikbaar om in te vullen. Na die datum wil ik namelijk mijn kennis voor vervolgonderzoek gebruiken en het zou zonde zijn als ik uw inbreng hiervoor zou moeten missen.

U kunt hier beneden op de link klikken naar mijn online vragenlijst. Het invullen duurt ongeveer 15 minuten. Al uw gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.

De link is http://fmru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_56Gps8TXvOKYTWJ

Groetjes,

Stan Veldkamp

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

2 reacties aan “Beleggingsbeslissingen”

1. Beste Stan,
    Als ik van één ding spijt zou hebben, maar dat mag niet in beleggen, is het van het feit dat ik vnl heb belegd in mijnbouw. Dit is m.i. de meest risicovolle sector in dat wereldje en daar kom je maar geleidelijk aan achter. De laatste vijf jaar alléén al heb ik in die sector ‘n verlies geboekt van meer dan 80%. De redenen voor dat slechte presteren zijn echt te talrijk om hier te vermelden.
    succes.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.