Beursbox
feb 192014

Op een site las ik op een website over het aandeel Westport Innovations. Het bedrijf is actief in de schalieolie-sector. In dat aandeel beleggen zou een fortuin moeten opleveren. De schrijver en de website hebben de informatie ter goeder trouw verstrekt. Het aandeel noteerde rond de 15-16 euro.

In februari 2014 stoot ik op informatie over schalieolie dat ik in voor U vertaalde en op het forum plaatste

https://forum.beursbox.nl/2014/02/10/schalieolie-jason-simpkins/

Als U het artikel (opnieuw) leest, zou het U niet moeten verbazen dat Westport Innovation vandaag 12-13 euro kost. Ik heb het aandeel uit mijn “te kopen” lijstje geschrapt zonder het aan te kopen.

Dit is een voorbeeld van waarom het zo belangrijk is dat U kritisch bent tegenover elke “gouden” tip die op internet de ronde doet. En als U koopt, zorg dan dat U niet wakker hoeft te liggen van de som die U investeerd. Ik zeg dat opzettelijk zo wollig, omdat Warren Buffet er nooit van wakker heeft gelegen als hij de helft van zijn vermogen in één aandeel investeerde, terwijl U kan wakker liggen van de tien of twintig of zegt-U-het-aantal aandelen dat U aankoopt.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.