Beursbox
mrt 132018

Komende woensdag 14 maart geef ik bij Tom Lassing in Best uitleg van mijn investeringen in Engels Vastgoed. Ik ben op zoek naar mede investeerders die willen profiteren van hoge rendementen die we maken mede door de Brexit.
Je kan me ook bellen of mailen indien je meer info wilt.
Hier de uitnodiging voor komende woensdag 14 maart in Best

Ik investeer (onder de naam Great Britain Properties) in South Wales in properties die ik 30-50% onder de marktprijs koop via een netwerk van Sourcing partners.
Doordat ik de laatste 4 jaar een netwerk heb opgebouwd van sourcing partners (tipgevers) en een team van experts om me heen heb opgebouwd aldaar, ontvang ik wekelijks tientallen tips van interessante woningen. Dit netwerk gebruik ik om zelf in te investeren. En om samen met investeerders in te investeren.
Mijn sourcing partners kennen de kunst van het vinden van properties met een opportunity. Het daarna opknappen en verkopen of verhuren.
Rendementen die we halen zijn gemiddeld 32% op Flips (binnen een half jaar) en 12% per jaar op verhuurde woningen.

Woensdag 14 maart leg ik investeerders uit hoe zij ook kunnen profiteren van dit netwerk, de kennis, maar ook van de Brexit. Deze is zeer interessant voor Nederlanders om nu in vastgoed in Engeland te investeren.

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent. Of dat je me komt spreken in het kantoor van Tom Lassing in Best komende woensdag. Op donderdag en vrijdag zit ik op kantoor in Amsterdam.

Met vriendelijke groet,
Pieter Monsma

0653107212
info@pietermonsma.nl

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner